2011. aug. 20.

Új szerzemények

Ma rendeltem két újabb szempillát, és egy rúzst. Amik még ma ki is jöttek, szóval teljesen meg vagyok elégedve mind a szállítással, termékekkel. Pluszba kaptam még termékmintákat is, amiket ha ügyesen használok kitartanakegy ideig. :)


UV pink csillámpor, a minták közül a kedvencem.

Már kellett egy "szolid" szempilla is, a réginek a felét elhagytam...

Neki meg nem tudtam ellenállni:)

+NYC szempillaspirál, amit még a Rossmann-ban vettem, ő most egy szempilla-hosszabbító spirál, ha olyan jó mint az előző akkor meg leszek vele elégedve:)

Rúzsról: tartós, hihetetlenül intenzív, és gyönyörű a színe:)

Ő egy Barry M varázspor, intenzív a színe, tartós, nagyon jó! Rá már régóta pályázok, de sajnos a pénztárcám nem enged meg bizonyos dolgokat, így, hogy vettem egy smink-palettát még anno.

Nap poénja: Az első rendelésem 2010.08.03.-án volt,most, a második 2011.08.19.-én.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése